مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-11اقتصادي

فارس من| مغایرت قانونی مصوبه نرخ خوراک صنایع و پتروشیمی ها


عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین، مصوبه دولت در مورد نرخ خوراک صنایع و پتروشیمی ها را مغایر قانون و باطل اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با توجه به قولی که وزیر اقتصاد مبنی بر پیش بینی پذیر بودن اقتصاد برای فعالان اقتصاد و ثبات قوانین و مقررات اقتصاد داده بود، تغییر ناکهانی نرخ خوراک صنایع و شرکتهای پتروشیمی اقدامی بر خلاف سیاست پیش بینی پذیری و شفافیت به شمار می رود.

در این زمینه برخی مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان مصوبه نرخ خوراک پتروشیمی ها اصلاح شود خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شدند.

مخاطبان در این پویش نوشتند: مصوبه افزایش خوراک پتروشیمی ها از نظر کارشناسان غیر قانونی و باعث ضرر هنگفت به سهامداران خرد و همچنین خود پتروشیمی ها و در کل اقتصاد کشور است، کما اینکه در همین دو ماه گذشته میلیاردها از سرمایه مردم به واسطه این تصمیم غیر کارشناسی نابود شده است.

* مغایرت قانونی مصوبه نرخ خوراک صنایع و پتروشیمی ها در این زمینه محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین، مصوبه نرخ خوراک صنایع و پتروشیمی ها را مغایر قانون و باطل اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مغایرت قانونی مصوبه نرخ خوراک صنایع و پتروشیمی ها

فارس من| مغایرت قانونی مصوبه نرخ خوراک صنایع و پتروشیمی ها